7/28/08

It's a mystery?

...solved!

Yep they are in constant danger of attack by a certain pesky, ferocious kitten with a 'loo' roll fixation! All bathroom doors now stay firmly closed.......

However her fixation with the toilet does not end with the loo roll..... "What'cha doing on there mum?"

And the Hubster could tell you about a few even scarier near misses he has had in mid-flow!

My mum even had to fish her out of the bowl one day when her front paws fell in, and I caught her just before she toppled in yesterday. Needless to say even with the doors shut, the lids are also firmly down - curiosity and cats huh!

She also likes to curl up and sleep in the bath :-)

10 comments:

Sandi McBride said...

OMG! Hound (our foundling that thinks I'm her mommy) has gone through three rolls, and now has discovered that paper towels make the same lovely soft pile! What to do, what to do lol...just love them, I guess!
hugs
Sandi

Sherri said...

Dogs like loo rolls too! Our golden retriever also loves the tub. The other day I couldn't find Teddy and he was laying in the bath tub upstairs sound asleep!! Crazy critters!!

Rhea said...

ROFL That's hilarious. Who knew you had a monster in the bathroom who was so dangerous!!

pamokc said...

it...moves...must...get...toilet...paper...pounce...pounce...

willow said...

That's cute. One of our kids used to do that when he was a toddler! :)

Amanda said...

I LOVE CATS!! They all have their own peculiar quirks and personalities that endear them to us. Like - why do they never drink the fresh water you've put down for them, but drink out of the pond or the drain? Or why do they sleep anywhere but the bed you've so lovingly prepared for them. Our cat still has the same 'rat' we bought her when she was a kitten - she's 11 now - and still carries it around the house as if it was her kitten.

Janet said...

My cat Tommy has a fascination for water, he loves to watch the toilet flush. He's also the only one of my three that will go out when it's pouring with rain.

Rob said...

Oh boy, gotta love them quirks and all.
Have you seen http://www.catsinsinks.com/
My ginger boy is on there!

Janet said...

HA HA HA HA HA!!!!

Janet

Janet said...
This comment has been removed by the author.